Uczestnictwo w szkoleniu z neuromarketingu zainspirowało mnie napisaniem nowego postu i nagraniem filmu o RODO i neuromarketingu. Sam sposób prowadzenia badania jasno i wyraźnie pokazuje, że rejestruje się nasze reakcje emocjonalne i profiluje się nas pod określone produkty a tutaj dużo do powiedzenia mają właśnie zapisy rozporządzenia. Fundamentalne znaczenie ma tutaj sposób zapisu naszych reakcji który jest przeważnie zautomatyzowany i rejestruje falę mózgowe czy dźwięk głosu, reakcje podążania gałek ocznych. I właśnie to Wszystko decyduje o tym, że RODO ma pełne zastosowanie a firmy realizując takie usługi mają pełne ręce roboty. Na co zwrócić uwagę i co jest istotne w tym wszystkim?
Odpowiedzi udzieliłem w filmie:
https://youtu.be/MA18fy84Tck
Jak się podobało daj „łapkę w górę” oraz za „Subskrybuj” kanał.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz